Het verhaal achter Gio Coffee
In 2030 hebben we 50.000 koffiecorners in het MKB! Dat is ons doel. Maar hoe komen we daar? En hoe is Gio Coffee eigenlijk ontstaan? Wij snappen heel goed dat jij graag wilt weten wat Gio Coffee uniek maakt in de zakelijke koffiemarkt. En dit vertellen we je graag!

Nooit meer slechte koffie op de werkvloer!
Gio Coffee werd in 2010 opgericht door Benno Kuijf. Als kind uit een ondernemersgezin, had hij zelf al verschillende bedrijven in het MKB tot een succes gemaakt. Benno verbaasde zich geregeld over de slechte koffie die er voor handen was op de werkvloer. Vastberaden daar verandering in te brengen ontstond Beans2B, de voormalige naam van Gio Coffee.
Om je mee te nemen in wat er sinds die tijd is gebeurd, gebruiken we onze VIBE: de kernwaarden van Gio Coffee.
Samen maken we impact
Voor ons is koffie meer dan alleen een kop koffie. Het is een manier om verbonden met elkaar te zijn. Het gesprek met je collega bij de koffieautomaat of die cappuccino die je drinkt in de kantine van de sportvereniging. Met onze koffie en thee verbinden we mensen aan elkaar op lokaal, nationaal en mondiaal niveau. Zo maken we samen impact.
Nederlandse goede doelen
Met Social Impact maken we, samen met jou, impact op nationaal niveau. Voor iedere kop koffie die jij drinkt, doneren wij aan een goed doel van Nederlandse bodem. Welk van deze goede doelen je steunt, kies je zelf. Zo verbinden we jouw bedrijf aan het goede doel dat het beste bij jouw kernwaarden past.
Rainforest Alliance gecertificeerd
Op mondiaal niveau maken we impact met Rainforest Alliance. Dit keurmerk staat voor goede en eerlijke producten. Om dit te waarborgen staan ze garant voor betere werkomstandigheden en duurzaam gebruik van de productieomgeving. Zo zorgen we er samen voor dat jouw kop koffie of thee niet ten koste gaan mens, milieu en natuur.

Vooroplopend in innovatie
Innovatie staat bij Gio Coffee hoog in het vaandel! Zo hebben we een eigen Business Development team dat zich continu bezighoudt met het ontwikkelen van vernieuwende projecten. Kijk naar de Capri. Deze koffiemachine werd door onszelf ontwikkeld in samenwerking met de grootste machinebouwers van de wereld. Kortom, Gio Coffee is een organisatie die wordt gedreven door de wil om vernieuwend en innovatief te zijn. Als we iets willen, dan gaan we daarvoor!

Service tot in het keukenkastje
Voor jou als klant vinden we een persoonlijke aanpak belangrijk. We zorgen ervoor dat jij altijd een vast aanspreekpunt hebt. Jouw routevertegenwoordiger komt eens in de maand langs om alle keukenkastjes aan te vullen, de koffiemachine van klein onderhoud te voorzien en natuurlijk een praatje te maken. Op die manier houden we in de gaten of alles nog naar wens verloopt of dat we je ergens mee kunnen helpen. Altijd een vast en vertrouwd gezicht achter de koffieleverancier!

Met een persoonlijke en betrokken noot
Persoonlijkheid en betrokkenheid is een belangrijk onderdeel van onze kernwaarden. Naast dat we ons natuurlijk betrokken voelen bij de maatschappij, doen we er ook alles aan om die betrokkenheid op de werkvloer hoog te houden. Zo weten we wat er in elkaar omgaat, werken we beter samen en straalt die goede sfeer van binnen door naar buiten!